Vi søger: Afdelingsleder til vores projektafdeling

Jobannonce til stilling som Afdelingsleder til projektafdelingen.

Kom og hjælp os med at skabe bæredygtige anlægsløsninger.

Vi søger en brancheerfaren og ambitiøs leder til vores entrepriseafdeling og til at indgå i virksomhedens ledelsesteam. Kan du styre en afdeling i vækst, hvor du samtidigt har ansvaret for egne anlægsprojekter i 10-30 mio. kroners klassen? Trives du med ledelsesansvar og muligheden for at udbygge en afdeling med kompetente medarbejdere? Så vil vi glæde os til at høre fra dig!

Om os:

Til næste år fejrer vi 20-års jubilæum. A+ Anlæg er en anerkendt aktør indenfor mellem til større erhvervsanlægsopgaver i Region Hovedstaden. Vi er kendt for ikke at gå på kompromis med kvaliteten og leverer solide og bæredygtige løsninger til vores erhvervskunder.

Vi har styr på kerneforretningen og har en sund økonomi. Vi oplever vækst og en stigende interesse for vores anlægsgartnerydelser specielt indenfor opførelse af større erhvervs-nyanlæg og klimatilpasningsløsninger.

Vi arbejder i dag for de største og mest anerkendte hoved- og totalentreprenører i Danmark, hvis vi ikke udfører opgaven som hovedentreprenør for bygherren direkte.

Vi er i dag næsten 30 medarbejdere fordelt på både en række grå og et grønt hold med dedikeret medarbejdere.

Hos os ved vi, at vores medarbejdere er vores største styrke. Vi arbejder aktivt for en god balance imellem arbejdsliv og privatliv, gode muligheder for personligudvikling og tilbyder ordentlige løn og arbejdsforhold.

Hos os vil du opleve en arbejdsplads med kort vej fra tanke til handling. En arbejdsplads hvor ledelsen er aktivt med i hverdagen. En uformel og venlig omgangstone, hvor dit arbejde gør en afgørende forskel på resultatet og dit arbejde bliver påskønnet. Hos os arbejder vi sammen som kolleger og hjælper hinanden til at blive bedre.

Dine opgaver vil inkludere:

  • Have ansvaret for entrepriseafdelingen og indgå i ledelsesteamet i virksomheden
  • Videreudvikling af entrepriseafdelingen (struktur / forretningsgange)
  • Have projektlederansvar for styring af egne større anlægsprojekter
  • Have ansvar for projektbudgetter og tidsplaner i samarbejde med byggeleder / Sjakbajs
  • Kontraktindgåelse med eksterne samarbejdspartnere
  • Sikring af overholdelse af kontraktuelle forpligtelser (AB18)
  • Rapportering til ledelsen og interessenter om projektstatus og fremdrift

Vi tilbyder dig:
‍En udfordrende hverdag i et stærkt team af dynamiske mennesker der sætter faglighed højt. Dine kollegaer er faglærte og ønsker at være med til at løfte dig fagligt såvel som at lære noget nyt. Vi er en virksomhed i en positiv udvikling omkring projekter, kunder og måden vi arbejder på. 

Kendetegnet ved os er, at vi har en flad struktur med højt humør og et uformelt arbejdsmiljø. 

Vi arbejder udfra et samarbejde med kunderne, hvor vi fokuserer på at vælge de bedste og mest bæredygtige løsninger til projekterne. Hos os vil du primært arbejde på større anlægsopgaver i Region hovedstaden. Din lønpakke vil blive afstemt med dine kvalifikationer.

Vores forventninger til dig:
Der er flere indgangsvinkler til jobbet. Men til dem alle forventer en solid erfaring fra anlægsbranchen kombineret med dokumenteret ledelseserfaring og projektledelseserfaring. 

Rollen som leder af projektafdelingen indebær både et ledelses- og et projektfokus. Vi ser derfor gerne at du som person er organiseret og systematisk. At du har kendskab til byggeprocesserne på større erhvervs anlægsprojekter (herunder kendskab til AB18) og tryg ved at have et overordnet ansvar. At du motiveres af at lede et hold medarbejdere, så alle har en god fornemmelse af projektet ved aflevering.  

Rollen indebær ydermere ”frihed under ansvar” kombineret med en omskiftelig hverdag. En hverdag som belønner den medarbejder, som kan tænke selvstændigt og indgå i konstruktiv dialog for derigennem at finde fælles løsninger igennem projektet.

Vi forventer endvidere at: 

  • Du er leder som er udadvendt, fagligt nysgerrig og har gode samarbejdsevner.
  • Har kendskab til at arbejde med tidsplaner (gerne MS Project) og med tegningsopmålinger (gerne Bluebeem) og time og kvalitetssikringsarbejde (gerne Ordrestyring).
  • Er vant til at arbejde med bemandingsplanlægning (ressourcestyring) og har erfaring indenfor at løse og håndtere kontraktuelle (AB18) problemstillinger.
  • Har en vis forståelse for de økonomiske aspekter i at styre en projektafdeling.

Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt.

Læs mere omkring os og vores arbejdsplads på siden nedenfor. Vi opdaterer regelmæssigt vores Facebook og LinkedIn side med historier fra vores hverdag.  

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Forretningsfører Mikkel Darringe på tlf. 60 13 60 83 eller e-mail: job@aplusa.dk

Scroll to Top